• A bevételi keretek teljesítési előírása „elemi előirányzat / keretgazda / szakfeladat-feladat” szinten történik.
  • A bevételi tervek akár naptári napra bontva is rögzíthetők, a bevételi tervekhez rendelten bizonylati minták rögzíthetők előre (például: rendszeres és azonos összegű számlák mintái, ami számlázáskor elővehető)
  • A bevételi előírások módosításai archiválásra kerülnek, a módosítás előtti állapot mindig megőrzésre kerül.
  • A bevételi előirányzatok túlteljesítési lehetősége beállítható elemi előirányzatonként.
  • A bevételi tervek túlteljesítése automatikus, külön beállítást nem igényel.
  • A bevételi előírások típusaival a bizonylatfelviteli lehetőség automatikusan szabályozható.
  • A vevői számla formailag és tartalmilag -az ÁFA törvény előírásaira és a végrehajtási -PM rendeletek előírásaira figyelemmel – egyedileg definiálható.
  • A vevői számla tetszőleges papírformátumra és példányszámban történő nyomtatási lehetőségét biztosítja a rendszer.
  • A „minden más” (nem vevői számla) bizonylathoz kapcsolódó gazdasági esemény is feldolgozható, automatikus adatlapnyomtatással.
  • Önálló – előirányzathoz nem kapcsolódó- függő/átfutó/kiegyenlítő bevételi tételek is rögzíthetők. A rögzített önálló bevételek automatikusan dokumentálásra (bizonylatolásra) kerülnek. A rendszer által készített adatlap az önálló bevétel alapbizonylata.
  • A bevételi bizonylatok állapotkezelésével az adózási és más ügyviteli feladatok is felügyelhetők.



Előirányzat gazdálkodási folyamat:

Jellemző képernyők, kimutatások:

                 

Oberon Kft.
  2015,   Budapest

Copyright © Oberon Consulting Kft. 2015.    Design by Bolka.